“La pandèmia de COVID-19 va tenir, i continua tenint, un profund impacte en la nostra nació i el món. Experimentem la pitjor crisi econòmica des de la Gran Depressió… Per això, des del primer dia, m’he compromès a garantir que la nostra Nació estigui preparada per a una futura pandèmia i totes les amenaces biològiques, inclòs l’enfortiment i la inversió en la seguretat sanitària mundial.
Amb un fort suport bipartidista del Congrés, també vam defensar la creació del Fons Pandèmic, un nou organisme internacional que ja ha catalitzat dos mil milions de dòlars en finançament de 27 contribuents, inclosos països, fundacions i organitzacions filantròpiques… mitjançant el suport a Gavi, l’Aliança per a les Vacunes i la Coalició per a Innovacions en Preparació per a Epidèmies… perquè la seguretat sanitària, la seguretat econòmica, la seguretat climàtica i la seguretat nacional estan totes relacionades. Aquesta nova Estratègia de Seguretat Sanitària Global estableix les accions que els Estats Units prendrà durant els pròxims cinc anys per a garantir que continuem amb aquest progrés i complim amb els objectius establerts en l’Estratègia Nacional de Biodefensa i el Pla d’Implementació 2022 de la meva Administració i el Pla bipartidista de Seguretat Sanitària Global i Internacional, Llei de Prevenció, Preparació i Resposta a Pandèmies de 2022, promulgada com a part de la Llei d’Autorització de Defensa Nacional per a l’any fiscal 2023. (Joe Biden en la presentació del document Global Health Security Strategy 2024) (1)
Aquest recent document de 64 pàgines, datat l’abril de 2024 sens dubte podem catalogar-lo d’avís per a navegants enfront de la nova guerra que els Estats Units i els seus socis estan preparant a escala mundial. Falta saber, a part dels súbdits europeus, quants països se sotmetran als seus dictats sobre la guerra biològica, ja que en l’última reunió de l’OMS no es va aconseguir imposar a tots els països l’acceptació del Tractat Mundial de Pandèmies amb gran pesar per part de Tedros Adhanom Ghebreyesus, el seu director general i fidel servidor del complex químic-farmacèutic-militar. Hem d’entendre aquest document del govern dels Estats Units com un seriós advertiment cap a aquells que s’oposin a aquest Tractat o que denunciïn la seva intencionalitat manifesta de control social global.
Analitzant atentament aquest document podem dir que a l’Organització Mundial de la Salut (OMS), podem qualificar-la ja d’una OTAN SANITÀRIA amb un poder destructiu major que el dels arsenals bèl·lics convencionals actualment emmagatzemats. La capacitat destructiva dels arsenals per a la guerra biològica en mans de les grans potències és immensament superior que les bombes llançades sobre Hiroshima. Sobre això ja vam tenir una primera mostra l’any 2020 que és el punt de referència per a la nova estratègia de control mundial, relacionada amb l’anomenada Agenda 2030.
Val la pena treure alguns exemples de les ordres escrites en el citat document.
“Ens trobem en una conjuntura crítica per a redoblar els nostres esforços abans de la pròxima pandèmia… La pandèmia de COVID-19 ha posat en relleu l’imperatiu de construir una arquitectura del SGA més sòlida, que inclogui institucions, organitzacions, marcs jurídics, polítiques i mesures internacionals per a abordar i respondre a emergències sanitàries amb implicacions internacionals… els Estats Units també ha fet canvis organitzatius interns que milloraran la seguretat sanitària del país, entre ells: l’establiment de l’Oficina de Política de Preparació i Resposta a Pandèmies (OPPR) de la Casa Blanca; la Direcció de Biodefensa i Seguretat Sanitària Global del Consell de Seguretat Nacional; el Centre de Pronòstic i Anàlisi de Brots dels Centres per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC); l’Oficina de Diplomàcia i Seguretat Sanitària Global del Departament d’Estat; el Sistema Global de Gestió d’Emergències Sanitàries (GHEMS) de l’Agència dels Estats Units per al Desenvolupament Internacional (USAID)… El Departament de Defensa (DOD) va completar una Revisió de la postura de biodefensa que va avaluar el panorama d’amenaces biològiques fins a 2035… i la capacitat de preparació per a una pandèmia utilitzant la nova eina de tercera edició d’Avaluació Externa Conjunta (JEE, per les seves sigles en anglès) per a fins de 2024, en línia amb el fort compromís del govern dels Estats Units amb el Reglament Sanitari Internacional (RSI).
I contínua el document:
“Aquesta Estratègia de Seguretat Sanitària Mundial té com a objectiu construir relacions diplomàtiques per a impulsar políticament les accions multisectorials necessàries per a accelerar el compliment dels marcs de polítiques rellevants que recolzen el SGA, inclòs el RSI i el Procés de Prestació de Serveis Veterinaris (PVS)… Aquesta crisi (relacionades amb la COVID) han fet retrocedir els esforços per a mitigar els desafiaments de salut actuals, com el VIH i les malalties infantils prevenibles amb vacunes i ha anat acompanyada d’una explosió d’informació errònia i desinformada”
Una de les claus del citat document, és com emmudir a qualsevol que posi en dubte la gran operació devastadora contra la població mundial, això inclou la censura, la modificació legislativa per a condemnar la dissidència i la cooptació del món de les ciències socials per a crear un immens aparell de propaganda favorable a aquesta magna operació militar-sanitària.
“El Govern dels Estats Units brindarà suport per a l’enfortiment de capacitats adaptat a les necessitats d’almenys 50 països… juntament amb els seus socis internacionals, millorarà la prevenció, detecció, preparació i resposta a les amenaces de malalties infeccioses, ja siguin d’origen natural, accidental o deliberat, en tots els sectors nacionals i estrangers… Els CDC i USAID són els principals implementadors d’aquestes activitats bilaterals d’enfortiment de la capacitat de seguretat sanitària a l’estranger per al govern dels Estats Units. Molts altres departaments i agències, inclòs el Departament d’Agricultura (USDA), el Departament de Defensa (DOD), el Departament d’Estat, l’Oficina Federal de Recerques (FBI) i altres”.
De nou, igual que en el 2020, en què els militars van assumir el protagonisme repressiu durant la suposada pandèmia, podem veure amb claredat als que aparentment ens salvaran la vida: són el Departament de Defensa, el Departament d’Estat i l’FBI, organismes que fins al dia d’avui s’han encarregat de promoure i finançar els cops d’estat, els assassinats selectius, les massacres i les guerres de llarg a llarg del món.
Aquestes noves armes de l’arsenal bio terrorista estan produïdes i finançades per uns pocs països encapçalats pels Estats Units i tal vegada amb la col·laboració de la Xina. A la resta del món solament els queda la possibilitat de distribució d’aquestes armes, i amb aquesta claredat l’expressa el citat document:
“Els països compten amb sistemes funcionals de distribució de vacunes en l’àmbit nacional i utilitzen les ciències socials per a augmentar la comprensió i acceptació pública de les vacunes i altres intervencions de salut pública. S’estableixen col·laboracions de recerca per a desenvolupar noves vacunes per a malalties infeccioses endèmiques i emergents… Tots els països han d’invertir a enfortir les capacitats per a prevenir, preparar-se, detectar i respondre a les amenaces a la seguretat sanitària com a aspectes crucials de la seguretat nacional”
Sota aquestes premisses és com podem establir la relació entre l’augment de les despeses militars que aparentment són per a “contrarestar l’amenaça russa” amb la magna operació del complex químic-farmacèutic-militar, però amagada aquesta sota el subterfugi d’una amenaça ja sigui russa, coreana, africana, sud-americana, iraniana, afganesa, etc.
Contínua el document:
“L’Estratègia Nacional de Biodefensa va establir l’objectiu d’establir i mantenir un finançament global sostenible per a la seguretat sanitària i la preparació davant una pandèmia. El govern dels Estats Units es va comprometre a treballar amb el Banc Mundial, l’OMS i altres països i donants per a establir i mantenir un Fons Intermediari Financer, més tard denominat Fons Pandèmic. L’Agenda de Seguretat Sanitària Global (GHSA) és una associació creixent de més de 70 nacions, organitzacions internacionals i parts interessades no governamentals… A més, el govern dels Estats Units té associacions civils i militars amb organismes encarregats de fer complir la llei a tot el món… Aquests programes complementaris es refereixen principalment a la salut humana, animal i ambiental global, inclosos aquells centrats en malalties específiques; canvi climàtic; agricultura; seguretat alimentària i nutrició; defensa i aplicació de la llei; bioseguretat i biocustodia; biovigilància; capacitats de laboratori; desenvolupament de la força laboral; recerca i desenvolupament en biotecnologies; i armes de destrucció massiva”.
Per a això es deixa constància que ni els Estats Units ni els seus socis se sotmetran a les regulacions actuals sobre seguretat dels medicaments, com ja van fer amb les vacunes ARNm durant la suposada pandèmia i ho expressen clarament: “La recerca és essencial per a desenvolupar i avaluar la seguretat i eficàcia de vacunes, teràpies i diagnòstics durant la resposta d’emergència, i accelerar la seva autorització i/o aprovació reguladora… Avançar en la supervisió de la recerca de doble ús”
Recerca de doble ús és l’equivalent a la recerca militar /civil, amb el que queda patent que la preocupació dels supòsits defensors de la salut humana estan invertint milers de milions per a destruir una part de la població considerada “sobrant” o perillosa per als seus interessos. Una de les noves armes biològiques corresponents a aquesta recerca de doble ús són les inoculacions anomenades vacunes, que pretenen fer obligatòries.
Està exposat amb claredat en el document:
“Desenvolupar i posar en funcionament un pla nacional per a la resposta de vacunació incloses directrius per a l’aprovació o autorització legal i reguladora adequada i l’adquisició de vacunes noves i en recerca per a adults i nens; Desenvolupar intervencions i eines per a promoure l’acceptació comunitària de les vacunes i contrarestar la informació errònia i la desinformació”.
Ja se li van veient les orelles al llop, segons el refrany popular, i és que mentre els mitjans massius de comunicació al servei de l’Imperialisme S.A., entretenen al personal sobre les guerres amb bombes, emmudeixen la preparació d’aquesta altra guerra de caràcter mundial.
Ara que cadascú assumeixi la seva pròpia responsabilitat: o situar-se servilment al costat del poder transnacional de l’Imperialisme S.A. o negar-se simplement als seus dictats. Tal vegada començant per dir NO i intentant articular i organitzar resistències locals i globals davant aquestes agressions.
Josep Cónsola
Abril 2024
REFERÈNCIA
(1) https://www.whitehouse.gov/wp-content/uploads/2024/04/Global-Health-Security-Strategy-2024-1.pdf